Tagi

, , , , , , ,


Zazwyczaj zadajemy inne pytanie.
Gdy dotknie nas nieszczęście.
Gdy los zabierze nam kogoś najważniejszego.
Wtedy pytamy.

Dlaczego ja?

Pogrążeni w bólu przeklinamy los, wyrzekamy się Boga, pijemy etc. etc.

A kiedy u nas wszystko jest OK?

Oglądamy w telewizji oszalałą z rozpaczy matkę nad zwłokami dziecka zabitego w jakiejś bezsensownej wojnie.
Poznajemy szczegóły ludzkich tragedii opisywane w mediach.
Wtedy nie pytamy.

Dlaczego nie ja?

Z jakiegoś irracjonalnego powodu wierzymy, że gdy jesteśmy piękni i bogaci to jest to należny nam stan naturalny.
Tak po prostu jest.

Otóż nie.

Na świecie nieustannie toczą się wojny, panuje głód, szerzą się epidemie itd. itd.
Codziennie miliony ludzi wykrzykują to pytanie.

Dlaczego ja?!!!

Zacznij od tej chwili.
Za każdym razem gdy usłyszysz o cudzym nieszczęściu, zapytaj.

Dlaczego nie ja?

Bardzo szybko zrozumiesz jak wielkim darem jest to Twoje życie.
Takie jakie jest.
Zapewne czasem narzekasz,
że ciężko,
że tylko praca i praca,
że nie ten samochód i dom za mały,
że …………………………………………………………….

W takiej chwili włącz wiadomości w radiu lub telewizji.
Posłuchaj chwilę i zapytaj.

Dlaczego nie ja?